zaterdag 10 september 2011

Wat een leuk kadootje!!

Met Carolien van Teveel leuks (de naam zegt al genoeg!) heb ik het boekje wat ik eerder hier gepost heb geswapt. Ze vroeg me wat ik graag wilde hebben en ik zag op haar blog dat ze naaide. Ik had nog geen haaknaaldenhoesje en dat wilde ik heel graag. Dat heeft ze gemaakt en wat voor eentje!? Hij is zooooo leuk geworden. Helemaal mijn smaak, super leuke stofjes en genoeg plek voor alles!

Carolien, nogmaals heel erg bedankt! Ik ben er heel blij mee.



4 opmerkingen:

  1. Is zeker een heel mooi etui! Vind ik inderdaad erg bij jou passen ja (vraag me niet waarom ;-) ).
    Met de swap van het vorige bericht ook al zo verwend....jeetje, jouw weekend kan vast niet meer stuk! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap is dat geworden Rachel, erg mooi haaknaaldenhoesje, gezellige stofjes zijn hiervoor gebruikt!
    Daar zul je vast veel plezier van hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en praktische zak. Ik heb zelf staan volledig op de zakken.
    lg
    Steffi

    BeantwoordenVerwijderen