zaterdag 29 juni 2013

Elastisch paspelband

Ik hoor er zoveel goeds over maar ik kende het nog niet.
Vandaag ga ik het ook eens proberen, stuntelen met elastische paspel, want ik zag dat hier en hier en vond dat zo'n mooi resultaat geven. Ook lijkt het me dat je dan bijvoorbeeld in het kruis van een kruippakje niet zo'n dikke berg met stoffen krijgt en er dus gemakkelijker een knoopje (drukknoop of kamsnaps) doorheen krijgt.

De resultaten houden jullie nog tegoed.

Wat ik wel al deed was een hele lading inslaan.... Ik heb ook veel nodig, denk ik altijd, maar kocht natuurlijk het dubbele. Dat hoop ik in mijn winkeltje wel weer kwijt te raken. In ieder geval... Dit is het spul, ik vind het alvast prachtig, hoe het werkt, dat weet ik niet, maar dat ga ik snel ondervinden.

Voor de bloglezerers wil ik een korting van 15% aanbieden op alles in 't winkeltje, dus ook op het elastische paspelband, gewoon omdat jullie dit lezen. Je code hiervoor is 'paspel' en hij is geldig tot 31 juli 2013.

Dit is het en het is er in 8 kleuren, ga maar eens kijken in de winkel.


1 opmerking: