dinsdag 27 augustus 2013

De Bonte Boom meets Maapies

Een maandje geleden kreeg ik een allerschattigst stuk tricot opgestuurd van De Bonte Boom. Hiervan mocht ik iets moois proberen te maken. Ik kreeg maar niet het juiste patroon in mijn handen en daarnaast zaten er zoveel kleurtjes in het stofje dat ik gewoon niet kon beslissen met welke kleur ik het zou combineren, maar uiteindelijk koos ik de Hang out hoody uit en combineerde met turquiose velours.



De eerste stap was gezet, maar onderaan de kraag waar 4 lagen velours 1 laagje tricot ontmoeten zat de kraag niet helemaal naar mijn zin. De zoom moest er ook nog in, dus ik had nog wat herstelwerk. En gisteravond was hij dan toch kalar. Nog wel iets te groot, want hij hoort strak te zitten, maar dat deed ik expres. Ik wil natuurlijk dat het jurkje niet over een maand alweer in de bak met te kleine kleertjes verdwijnt.

Het model had het een beetje te druk om stil te staan, dus maakte ik maar heel veel foto's....







En toen had ik nog een ienie-minie stukje over en dat wilde ik natuurlijk niet aan het ronde archief schenken... Even passen en meten en toen kon er toch nog een extra shortje mee op vakantie.


De Bonte Boom verkoopt natuurlijk nog wel wat meer dan alleen deze tricot... Ik zou zeggen, neem eens een kijkje! 't Is echt de moeite waard.

4 opmerkingen: