dinsdag 8 april 2014

Mama is aan de beurt

Lekker zeg.... zonnetje scheen en ik had niets in de kast en nu is de zon weer uit en heb ik ineens een leuk shirt (vind ik zelf).

Patroon: hier
Stof: Kleurenmix

Deze zijfoto is er voor hen die twijfelden aan de armsgaten. Soms zouden die te groot uitvallen, maar met mijn spekkies valt dat goed mee.

Dan maakte ik nog een proefrok die had ik nog even mogen strijken (dat weet ik heus wel maar daar was ik te lui voor). 't Is niet voor een setje hoor, ik zie echt dat ik dat niet bij elkaar past ;-).
Ik paste de rok iets aan op de Madame ZsaZsa manier omdat ik hem wat klokkender wilde en ik ben er wel tevreden over. Nu durf ik misschien iets vaker een rok voor mezelf te maken.

Patroon: Knipmode
Stof: Stoffenspektakel

En dan nu.... op naar het blogberichtje "Papa is aan de beurt", waar ik zeker gezeur mee ga krijgen met manlief, maar dat neem ik voor lief! ;-)





4 opmerkingen: