vrijdag 30 mei 2014

Nieuw setje klaar

Dat lingerie naaien is lastig maar als je eenmaal een patroon te pakken hebt wat goed zit, dan is er bij mij geen houden meer aan.

Vorige week maakte ik een setje met donkerblauwe elastische kant. Deze was niet echt mijn keuze maar ik moest tijdens een workshop ineens een setje kiezen omdat het door mij meegebrachte setje niet elastisch was, dus toen heb ik maar snel iets gepakt. Ik ben niet helemaal kapot van het kant, maar goed. Het belangrijkste is... Hij zit perfect. Nergens irritatie en overal mooi sluitend (behalve op mijn paspopje, maar die ben ik al aan het bijvoeren). Dan maar een kantje wat ik niet zo heel mooi vind.

Voor de vorm (en om te testen) zette ik er nog een enkel verdwaald hotfixxteentje op en toen was er weer een nieuw setje geboren. Natuurlijk is het volgende setje allang weer geknipt... ;-)






7 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi setje geworden ondanks dat het kant niet je eerste keus was.
    Vind ook de kant verwerking mooi gedaan zo, de hotfix steentjes maken het af.
    Fijn dat het nu ook goed zit want dat is toch het belangrijkste.
    Ben benieuwd naar je volgende setje.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Fijn dat je een goed passend model hebt gevonden. Ik snap wat je bedoeld qua het kant, maar ach het geheel ziet er goed uit, hij zit fijn, en het grootste gedeelte toch onder je kleren ;)
    Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me lang afgevraagd: "allez waarom post die nu haar lingerie?" Tot ik doorhad dat je die helemaal zelf had gemaakt!!! :-)
    En ik ben vol bewondering!! Ze zien er echt uit als van één of ander duur merk.

    BeantwoordenVerwijderen