vrijdag 19 augustus 2011

Proefhaken

Voor Pii-chii mocht ik een teckeltje proefhaken... Dit is hij geworden. Ik vind hem zelf heel erg leuk!

Tot 6 jaar terug had ik een Jack Russeltje, Frankie. Hij had een buurjongen, Jansen, een teckel, en de twee mannen konden het niet best met elkaar vinden. Ze vraten elkaar zowat op. Nu deden ze dat beiden wel met meerdere honden maar er leek een super diepe haat tussen de teckel Jansen en mijn Jack Russel Frankie te bestaan. Dit gehaakte teckeltje doet me wel een beetje aan Jansen denken, dus zo heb ik hem dan ook maar gedoopt!

Hier is hij: Jansen!










6 opmerkingen:

  1. CUTE! Vooral die koddige dikke pootjes! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee dominante karakters, die moeten elkaar haast wel opvreten hahaha
    Maar dit is een lief rustig teckeltje hoor, Jansen mag er zijn ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, heel herkenbaar, onze jack russel Borre.
    Deze kon ook niet met de hond van de buren ook een jack r.
    Onze is niet echt helemaal jack russel, hij is blond, en jou teckeltje lijkt ook wel een beetje op hem!
    hij is erg leuk jansen

    BeantwoordenVerwijderen