zaterdag 26 november 2011

Nieuwe winkel, nieuwe artikelen

Ben hartstikke druk geweest met het maken van een nieuwe website want mijn huidige webwinkeltje heeft wat beperkingen.

Eindelijk lijkt hij klaar om gepubliceerd te worden. Nog niet helemaal klaar en er zitten vast nog wel wat foutjes in, maar ik wilde zo graag online, dat ik hem maar gepubliceerd heb.

Ook moet ik nog wel op zoek naar wat betere foto's. Nu is het een beetje een bijeengeraapt zooitje maar dat komt ook nog wel goed in de toekomst.

Naast de veiligheidsoogjes heb ik een heleboel kleurtjes van de prachtigste hotfix steentjes weten te bemachtigen. Ben me rot geschrokken wat die dingen in de winkel kosten, dus ik wilde ze graag zelf gaan verkopen tegen normalere prijzen. Ik betaalde in de winkel 1,75 euro voor een zakje waar 100 steentjes inzaten. Nu verkoop ik ze zelf.... Helaas alleen per grote hoeveelheden, want uittellen is echt geen optie. Dan kan ik mijn baan wel opzeggen en fulltime teller worden. Hihi.

Ik heb in totaal 20 kleurtjes in 10 maten.



Mijn 'oude' webwinkeltje blijft nog wel even online, maar daar staan niet de hotfixsteentjes bij. Daar is gewoonweg de ruimte niet voor.

Tot nu toe ben ik zelf mijn grootste 'klant' want dat hotfixen is echt super verslavend!


Ik hoop dat ik jullie hier ook weer terug mag zien.... Link naar mijn winkeltje

Groetjes,
Rachel




1 opmerking:

  1. Hoi Rachel, wat ziet mijn oog nu, ga je ook in de hotfix steentjes, erg leuk hoor.
    Ik haal de meeste patronen hier http://www.glittermotifs.nl/ maar ga toch ook wat meer tijd vrij maken om zelf patronen te maken want dat is ook leuk om te doen.
    Ik ga eens even rondsnuffelen in je nieuwe winkeltje. Mijn ervaring met het wassen is perfect, wel goed vast strijken maar dat spreekt voor zich.Het schijnt dat je tot 60 graden kan wassen maar dat doe ik niet, de shirtjes worden op hooguit 40 graden gewassen en dat gaat prima. Mijn eigen shirts zijn al diverse keren gewassen en geen problemen. Ik weet niet waar jij eerst de steentjes kocht maar ik koop ze hier http://www.hotfixonline.nl/ en die zijn best goed maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb bij iemand anders.Ik ben wel bezig om een prijs/kwaliteit vergelijking te doen want er is nogal wat prijs verschil en het loont zeker de moeite om eens goed rond te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen