maandag 16 januari 2012

Geboren: Sjakie Stapelslak

Wees getuige van de geboorte van Sjakie Stapelslak, mijn eerste grotere ami met gewoon haakkatoen.
Ik heb natuurlijk al wel wat grotere dingen gemaakt, maar dat was van Zpagetti, maar nu dus met katoen. Lekker werkje wel hoor. Hij is helemaal niet moeilijk om te maken, alleen vond ik zelf de ringen wat lastig om te sluiten en te vullen tegelijk.

Vorige week woensdag was Thije hier, het zoontje van 14 maanden van mijn vriendinnetje, en die speelde er al vrolijk mee maar toen was de grootste ring nog niet af. Leuk vond ik dat; dat er ook daadwerkelijk mee gespeeld werd.


Vanmorgen heb ik er toch maar even snel de laatste hand aan gelegd, want hij bleef me zo zielig aankijken..... 'maak je me nou nog niet af?'. Ik kan wel wachten tot onze baby geboren is, maar hij kon net zo goed even klaar nu. Dan wacht hij maar geduldig af tot er met hem gespeeld gaat worden; dat kan nog wel een jaartje duren.... ;-)

Groetjes,
Rachel

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie sjakie en een mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Sjakie, als ik je zo hoor moet ik die ook maar eens gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Kan me voorstellen dat Sjakie helemaal in de smaak valt bij die kleine dreumesjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjakie is enig en heel leuk toch om mee te spelen, leuk die felle kleurtjes dat spreekt kindjes toch meer aan dan die fletse kleuren.
    Jouw kindje zal er straks zeker weten ook met veel plezier mee spelen. Gaat het verder goed met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi rachel, zou ik het patroontje mogen van deze schitternde slak groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wilmie,

      Het patroontje is een kooppatroon en staat in een boekje en kun je bijvoorbeeld hier kopen:
      http://www.boekkado.nl/babycadeautjes-haken/9789058779021

      Groetjes,
      Rachel

      Verwijderen
  7. oke bedankt maar n heel boekje is me te duur helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. çok sevimli çok beğendim eline sağlık sevgiler..

    BeantwoordenVerwijderen