dinsdag 10 juli 2012

Haaktopje

Zondag hadden we een verjaardag van ons (inmiddels) vier jarige vriendinnetje Marit.
Marit is nogal een meisje-meisje dus ze vroeg kleertjes, jurkjes of rokjes wel te verstaan.

Nu had ik al wel een fantastisch leuke rok voor haar gekocht maar omdat ik toch al bezig was voor onze kleine Sam, heb ik voor Marit dezelfde jurk gemaakt:

 De eerste is voor Marit en de tweede voor Sam.
 

En nog een fotootje van de halsjes en de borduurtjes:





En dan natuurlijk als allerlaatste nog een foto (of 2) met het model.... ;-)



Helaas was het weer niet zo goed dat ze er geen mouwtjesromper en legging onder aan hoefde, maar zo vind ik het ook wel schattig staan.

Liefs,
Rachel

8 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een heerlijk grietje! Ze lijkt me best lang, klopt dat?
    Leuke jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jurkjes heb je gemaakt! Ik laat ze maar niet aan mijn dochter zien.

    Wat word ze alweer groot zeg!

    Groetjes Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt het ziet er super uit.
    Leuk hoor.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige jurkjes!!!
    Sam is al een echt fotomodelletje, dat belooft wat voor de toekomst, wat een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker ding is jouw meisje toch, ze is helemaal blij met haar mooie jurkje, enige foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, de haaktopjes van jou zijn ook mooi zeg. Is dat maat 86? Daar is onze jongste net wat te klein voor denk ik.
    groetjes,
    elies van het amigurumi-en-haakforum

    BeantwoordenVerwijderen