dinsdag 6 maart 2012

Lange levertijd oogjes

Lieve dames,

Een aantal van jullie hebben een bestelling bij mij geplaatst voor oogjes of neusjes.
Ik heb heel veel niet meer op voorraad en ben al sinds half januari bezig met nieuwe oogjes hier te krijgen.

Mijn eerste adresje kon ik niet aanspreken dus ben ik op zoek gegaan naar een andere optie. Ik heb een goed adres gevonden, de bestelling geregeld en de betaling gedaan. Helaas ging het daar helemaal mis. De ING Bank heeft de betaling doorgevoerd zoals ik hem heb opgegeven maar mijn leverancier zag dat er een fout in stond. De betaling is toen ergens in America bij een bank blijven hangen. Ik ben toen naar een ING kantoor geweest om het nogmaals in orde te maken dmv een fax en veel telefoontjes en toen leek het goed te gaan. Ik ging blij naar huis....

Het duurde toen echter wel 2 weken voordat ik weer wat hoorde (ondertussen stond mijn geld nog altijd in America op die bank, maar dat wist ik niet).
Vele telefoontjes met de bank verder kwam ik erachter dat de Amerikaanse bank mijn geld terug zou storten. Inmiddels was mijn order bij mijn leverancier al naar de achtergrond verdwenen en lieten zij andere orders voor gaan. Logisch want ze hadden geen geld van mij.

Weer twee weken later had ik mijn geld terug en ondertussen had ik de betaling naar mijn leverancier nogmaals gedaan zodat de order tenminste in produktie kon. Nu zit er eindelijk schot in de zaak. Een klant van mijn leverancier kocht tussendoor meer dan 10 miljoen oogjes, dus die order ging 'even' voor maar nu is die van mij aan de beurt en ze gaan morgen versturen! Eindelijk.

Ik hoop dat ik het dan snel binnen heb en alles zo snel mogelijk uit kan leveren, want het moet hier nog door de douane dus daarvan ben ik nu weer afhankelijk.

Het spijt me voor iedereen die zo lang moet wachten en ik vind het eerlijk heel erg vervelend!!!

Het goede nieuws is wel dat de gekleurde oogjes wat goedkoper zijn geworden, dat ik meer kleuren kan gaan leveren straks en dat ik ook meer maatjes kan gaan leveren. Maar dit dus als alles binnen is!

Ik verwacht dat ik over een week toch wel weer vol 'in bedrijf' kan.... Ondertussen hoop ik nog heel even op jullie begrip!

Bedankt alvast en nogmaals mijn excuses!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten