zondag 26 januari 2014

Lingerie cursus

Vorige week zaterdag startte de 2-daagse lingeriecursus.
Dag 1 sleepte ik mijn naaimachine naar het heerlijke cursuslokaal, maar dat was vergeefse moeite. We tekenden de hele dag een patroon voor een bh op maat en als laatste ging de schaar in de prachtige stofjes.

Bij dag 2 bedacht ik me nog maar eens en liet mijn machine thuis. Ik had gezien dat er daar mooie machientjes stonden, dus dat gesleep heb ik mezelf bespaard.

Deze dag waren we de hele dag bezig met het naaien van onze bh en de mooiste creaties werden er gemaakt. Dit is mijn versie:


Ik vind het kant in het echt veel mooier nog dan op de foto, maar fotografeer het maar eens knap met dit weer.

Moe maar voldaan kwam ik thuis, maar niet zonder een extra pakketje te kopen voor nog zo'n exemplaar. Gisteravond ging de schaar al in de stof en werden de eerste steekjes genaaid en vanmiddag maakte ik hem af.
Nu nog bijpassende broekjes maken, maar dat is denk ik een eitje vergeleken met een bh.




12 opmerkingen:

  1. Amai zeg, ik wist niet dat dit kon. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die zijn mooi! Waar en bij wie heb jij die lessen gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, das een kunst dat te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee...wat mooi al voor de eersten, knap gedaan hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die mooi zeg, ben benieuwd naar de slips die erbij gaan komen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie bh's. Dat ziet er niet als een beginner uit! Dat belooft wat voor de volgende.
    Monique (MoLou)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Je bent in ieder geval niet bang uitgevallen en je hebt de vaart er lekker in....ben benieuwd naar de slipjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Deze wil ik zeker leren maken!;-) eesrt een cursus in de beurt zoeken

    BeantwoordenVerwijderen