donderdag 23 januari 2014

Rokjesdag

Vandaag werkte ik eens een paar rokjes af.

Van een A-lijntje (waarover ik later zal bloggen) hield ik een stukje stipjesstof over en dat resulteerde in dit 'deftige' rokje. Van naaivriendin Iris (kijk eens op haar leuke Facebookpagina) kreeg ik, toen zij de Cameo wondermachine demonstreerde, een leuk vogeltje van flockfolie. Dat mocht op het rokje zitten.



En nog maar weer eens wat sluikreclame voor mijn webwinkel, want ik heb nieuw taille-elastiek ingekocht en wat is dat een mooie koop geweest. Lekker zacht, stevig maar toch heel rekbaar. Ik ben er gelukkig mee (meer kleuren komen, maar dat kan nog een paar maandjes duren).

Dan, hup! Rokje 2. 

Van naaivriendin Ellen kreeg ik een prachtige turquoise elastiek en daar had ik precies de juiste bestemming voor. Tegen beter weten in zeg ik u waar u Ellen vindt, ik ben u nu voor de rest van de avond kwijt als lezer. KLIK! Daaaag, leuk dat u tot hier hebt gelezen. 


En tot slot, rokje 3. Daar moet nog even een strijkboutje overheen maar de batterij van mijn camera was bijna leeg dus ik deed 't nog ff snel. 


En natuurlijk niet vergeten te vermelden: De tutorial voor het rokje vond ik bij haar. En een super handige en duidelijke tutorial voor het aanzetten van framilon schreef Ellen, waar u toch al bent blijven hangen. 

Leuk! Nu is het zaak bijpassende shirtjes en eventueel leggings te vinden, maar hopelijk hebben we deze zomer geen leggings nodig en hebben de shirtjes ook niet veel om het lijf.

2 opmerkingen:

  1. Hihi, wat ben je gul met complimentjes vandaag :)

    En zou je toch leggings nodig hebben bij www.kousenenkarton.be hebben ze leukerds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha en het stofje met de haaien van de stoffenkamer :) en alle drie leuke rokjes

    BeantwoordenVerwijderen