donderdag 23 januari 2014

Tiny Anniek!

Bij haar (je kunt haar ook op Facebook vinden: hier) won ik met Kerst een fantastische give away.
Namelijk een patroontje van haar zelf ontworpen tasje 'Tiny Anniek' met alle bijbehorende zaken om het tasje zelf te kunnen maken. Ik kon ook kiezen voor een tasje wat al door Sabrina zelf was gemaakt, maar ik moest toch ook eens aan een tasje beginnen.

Het mailcontact was hartstikke leuk, daar heb ik echt van genoten (en doe ik nog). Ik koos bij een webwinkeltje, Stoffige Juffrouw (wat ik hier voor niet kende) een prachtig stofje uit, deze en Sabrina koos de rest. En dan was dit het resultaat:






Het patroontje is te koop, en dat kan dan weer hier.
De sluiting haalde ik stiekem uit mijn eigen winkelvoorraadje, waar ik voor de gelegenheid alle tassenfournituren afprijsde. Klik!

Lekker veel reclame he? Ik hoop dat je daar doorheen kunt kijken en ziet wat een leuk patroontje dit is. 

Sabrina, nog eens heel hartelijk bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Oh Rachel, wat een prachtig tasje! Heel mooi geworden, de stof is inderdaad prachtig en je had écht gelijk, donkerblauw is de kleur die ervoor gemaakt is om hier bij te gebruiken

    Ik zie dat het prachtig gelukt is, zelfs de paspel heeft geen geheimen meer. Zo'n leuk detail vind ik de schuifsluiting, daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht, maar maakt het tasje meteen volwassen :)

    Wat leuk dat je een heel blogartikel erover geschreven hebt! Dank je hihi xx

    Ik heb ook echt genoten van ons email contact en kijk er naar uit om je ook echt eens te ontmoeten, waar een onschuldige kinderhand uiteindelijk allemaal voor zorgen kan is wonderlijk !

    Blij dat jij blij bent!!

    liefs
    Sabrina x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, das een fijn tasje! Kleurrijk, i love it!

    BeantwoordenVerwijderen