dinsdag 18 maart 2014

Mini-mini stofje

Vrijdag liep ik door Alkmaar en stuitte op een mooie stoffenwinkel (ook toevallig... ;-) en vond daar een hartstikke schattig stofje.

Snel naar huis, en de schaar erin! 
Ik koos voor een basisbodywarmertje, deze en voerde hem met een tricotje wat ik nog had liggen van deze winkel, die toch stiekem wel een van mijn lievelingswinkels is. Ze hebben echt wel mooie kwaliteit tricots vind ik.

Goed, na puzzelen (want mijn lapje was te klein (mini-mini), dus er moest een extra schouderpasje in) had ik een paar uurtjes later toch een lief bodywarmertje.








4 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden en daar is er een heel erg blij mee.
    Mooi, en vrolijk stofje heb je er voor gebruikt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi geworden. De stiksels in de stof geven net wat extra's aan de bodywarmer

    BeantwoordenVerwijderen