vrijdag 7 maart 2014

Restjes opmaken

Ik heb een koopstop en ik weet nog niet hoe lang het gaat duren, maar ik vind het wel prima even zo.
Als ik iets nodig heb om iets af te kunnen maken, dan koop ik het, maar geen uitschieters met 'nog even dat extra stofje in mijn winkelwagentje'.

Omdat ik nogal wat kleinere restjes heb liggen en 't kindje langzaam groter wordt, ben ik maar eens wat restjes aan het opmaken. Alvast een beetje in de zomerse sfeertjes, dat dan weer wel.

Patroon: The Secret Garden Dress, Lily Giggle
Stof: Micha's Stoffecke

Patroon: Zelf getekend
Stof: Coupon sweaterstof van A. Boeken Amsterdam

Patroon: Ottobre 3/2012, nummer 14 Hoops
Stof: Lillestoff, hier bij Joyfits verkrijgbaar







Ottobre 3/2012, nummer 14 Hoops
Stof: Hamburger Liebe Polly en rode tricot van Kleurenmix

Patroon: Ottobre 6-2013, model 14, Pretty Basic
Witte tricot van Joyfits en de Liandlo zwaantjes kocht ik van naaivriendinnetje Mamadammeke


En de papa werd ook niet vergeten hoor. Dat is ook omdat ik uit dit restje echt niets anders meer kreeg dan deze grappige boxershort.

Patroon: Boxershort verknipt
Stof: Micha's Stoffecke uit een verrassingspakket

Zo, en dan nu weer verder met restverwerking.

3 opmerkingen:

  1. Zo je hebt al aardig wat gemaakt voor het voorjaar/zomer.
    Heel erg leuk de combinaties die je hebt gemaakt net als de patronen die je hebt gebruikt, de dame kan weer ff vooruit.
    Vind ook de boxer heel erg leuk geworden.
    Denk dat de restjes zo ook wel op zullen schieten.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen