maandag 9 november 2015

Eva dress en aan-foto Knip-slip.

Op de clubdag van Sancho maakte ik tijdens de middagworkshop het begin van de Eva-dress.
Een gratis patroon met een leuk model.

Ik bleef een beetje steken, want ik had door ruimtegebrek tijdens het knippen per ongeluk een patroondeel omgedaaid waardoor ik een verkeerd rokpand had. Oeps...

Mazzel voor kleine Sam, want nu heeft zij ook een jurkje. En uiteindelijk van het allerlaatste restje ook nog een legging voor onder een spijkerrokje ofzo.




En dan de hoofdloze aan-foto van de Knip-slip en de Eva dress...  De Knip-slip zit hieronder. ;-)

2 opmerkingen:

  1. Mooie jurk!! De Evadress staat ook nog op mijn lijstje.. En de knipslip is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een middag gemaakt, wauw!
    En die knipslip maakt het echt af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen