zondag 29 november 2015

Nicky restjes dag

Met zulk rotweer kun je je maar 't beste opsluiten en achter de naaimachine kruipen.

Ik had nog wat pyjama's nodig voor 't kleine meisje hier in huis en dook in mijn voorraadkast.
Ondertussen zei de vader des huizes dat hij een Nicky sweater ook nog wel leuk vond voor onze spruit, dus ook die werd geknipt en genaaid.

Rapunzel op de ene pyjama, want zo moet dat van de kleine.
De geel-roze pyjama kwam bijna in de prullenbak omdat ik toch niet genoeg stof had voor de mouwtjes, maar dat loste ik op door de bovenkant van de sweaterstof te maken. Zo is hij toch nog goed te dragen.

Ondertussen zetten we ook nog een muurtje in de verf en daarna in de glitterverf, dus al met al een super productieve dag.









1 opmerking:

  1. Oh, mooie maaksels! En erg leuk idee, paspel tussen je kap! Ga ik pikken, dat idee!

    BeantwoordenVerwijderen