woensdag 18 november 2015

Haken & Kleur, Buiten. Het kussen.

Voor de zomervakantie begon ik aan dit mooie kussen en daarna lag het een hele poos stil, maar hij is af en ik ben er hartstikke blij mee!

Heel erg leuk om te doen en het resultaat is toch om op te vreten? Zo mierzoet.
Het patroon komt uit het boek Haken & Kleur Buiten van Claire en Saskia. Een aanrader, want er staan heel veel leuke patronen in. Ik ben er alvast nog met 2 bezig.

Ik haakte dit kussen trouwens met Scheepjes softfun en Scheepjes softfun denim. Heerlijk garen om mee te werken.


Ondertussen begon ik natuurlijk ook nog aan nog maar een nieuw project.
Dit wordt een omslagdoek volgens dit patroon.
Hier alvast een klein voorproefje. Het garen is fantastisch. Zoooo'n mooi kleurverloop en dat glimmertje erin doet het helemaal. Ik haak hem op naald 5, dan wordt hij lekker los.
Garen is van Stylecraft en heet Cabaret.


Ik ga weer lekker verder ermee. Misschien kan ik hem volgend jaar winter dan om. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kussen is het geworden! En je sjaal! Mijn favoriete kleuren! Kende dit garen van Stylecraft nog niet maar ga er zeker iets van haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal maakte ik ook al eens :)
    http://mamadammeke.blogspot.be/2015/05/gehaakte-sjaal.html
    De jouwe wordt ook prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. man man zo mooi zowel het kussentje lekker lief, en de sjaal mooie kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kussen heb je echt super leuk gemaakt! Inderdaad, mierzoet, maar als dat bij je past is daar niets mis mee ;-)
    Je omslagdoek wordt ook heel mooi, bijzonder garen gebruik je er voor.

    BeantwoordenVerwijderen