dinsdag 17 november 2015

Schrikkie

Toen Stapperdestap met een oproepje kwam voor testers voor haar patroontje was ik te laat, dus pakte ik de schaar, wat leuke stofjes en knipte wat, naaide wat, prutste wat en lachte wat om het resultaat.

De schoonheidsprijs verdient hij nog niet maar Sam was blij met haar zorgenvriendje.
Ze heeft nog geen zorgen, maar soms is ze wel eens bang. Bijvoorbeeld als het ineens spannend wordt bij Bob de Bouwer of bij Nijntje.
Dan kan ze in het mondje fluisteren dat ze bang is en eet het zorgenvriendje haar angsten op.

Ze noemt hem 'Schrikkie'. Zo toepasselijk van die slimmerd.

Ik vind ze lief samen!

Marjon van Stapperdestap komt eind van deze week met een patroontje.
Houd daarom haar facebooksite in de gaten.






2 opmerkingen:

  1. O heel goed gelukt!! En ze zijn inderdaad schattig samen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt er wel erg op hoor, leuk! Ik mocht wel testen. Nummer 1 is af en nummer 2 is geknipt. Ik ga ze deze week bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen