zondag 8 november 2015

Knip-slip op toffe workshop

Gisteren was de clubdag van Vereniging Sancho, een groot naaiforum waar ik veel inspiratie vandaan haal en veel leer en gezellig babbel.

Er werden heel veel verschillende workshops gegeven waarvoor je je kon opgeven.
Ik gaf me op voor de workshop Slip maken (en 's middags nog het naaien van de Eva dress, maar daarover later hopelijk meer).

Deze werd gegeven door Tialda en ik ben meteen weer enthousiast! 
Maandag nog een lingerie-date met 3 meiden van hier en ik heb het virus vast weer te pakken.

Mijn slip komt uit Knipmode Jan 2014 (patroon 22A).
Het valt vrij groot, maar dat had Tialda al voor ons uitgetest, dus ik maakte een maat kleiner en hij zit hartstikke goed. Nu kijken of hij ook lekker zit na een dag dragen, maar ik heb er in ieder geval weer wat van opgestoken, dus dat is alvast meegenomen. 

Ik koos eens voor een kleurtje waar ik niet snel voor zou gaan (we konden kiezen uit een aantal pakketten en WEER blauw of roze kiezen vond ik zo voor de hand liggen...).

Dit is het resultaat. 

3 opmerkingen:

  1. De kleur vind ik erg mooi, heb een beetje spijt dat ik niet ook deze workshop gekozen. Hopelijk volgend jaar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je het lingerie virus weer te pakken!
    Slip is mooi geworden, hopen dat ie lekker draagt, kan je er gelijk een paar meer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En al weer verslaafd geraakt? Ik hoop het ! Veel plezier met het lingerie naai clubje, gaat vast goedkomen! Nu de bh nog ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen